RK NADA

Namirnice za mišićnu masu

Ragbi Klub Nada, prije 21 dan

Namirnice za mišićnu masu

Bez pravilnog načina prehrane zaboravite na masu. Pogledajmo neke od namirnica koje trebate konzumirati da nabacite par kilograma mišića.

Dobivanje kvalitetne mišićne mase iziskuje disciplinu u prehrani i samo vježbanje u teretani ne znači da ćete ostvariti svoj cilj, pa čak i ako se "normalno" hranite. Jedino će vas pravilan način prehrane dovesti do željenih rezultata i to važi za sve. Bilo da želite nabaciti mišićnu masu, održavati ili smršavjeti. U nastavku pročitajte deset namirinica koje ne samo da će vam pomoći doći do željenog cilja nego su neke od njih i osnova zdrave prehrane.

Govedina

Govedina (nemasna) je odličan izvor visoko kvalitetnih proteina i aminokiselina koje su neophodne za izgradnju i rast mišića. Nemasna govedina sadrži desetak esencijalnih hranjivih tvari uključujući cink, željezo, vitamin B, niski broj kalorija te je idealna i za one koji žele ili pokušavaju izgubiti na težini.

Piletina

Poput govedine, i piletina je izvrstan izvor visoko kvalitetnih proteina toliko potrebnih za zdravlje kostiju, oporavak i održavanje mišićne mase. Piletina je jednostavna za pripremu i trebala bi biti nezaobilazna u vašem jelovniku.

Posni sir

Čisti kazein protein, odličan izvor kalcija, vitamina B12 i drugih važnih hranjivih tvari. Idealan je ako ga konzumirate prije spavanja jer se sporo probavlja u organizmu i hrani vaše mišiće dok spavate.

Jaja

Dobre masnoće, vitamin D, devet esencijalnih aminokiselina, kolin, i naravno visoko kvalitetni protein čine jaja najboljim izborom. Jeftina i zdrava, a ne štetna kao što kažu brojne studije i uvaženi stručnjaci. Ako je ikako moguće, kupujte i konzumirajte domaća jaja.

Whey Protein

Da li je zdrav ili ne, tko će ga znati i ovo nemojte svrstavati u zdravu prehranu jer više služi kao dodatak prehrani i ako nemate vremena za brz izvor proteina. Valjda postoji nešto kvalitetno u tom prahu. Dobro djeluje ako se konzumira odmah nakon treninga jer obnavlja i hrani mišiće nakon napornih vježbi.

Tuna i druge vrste riba

Bogate omega-3 masnim kiselinama koje su veoma važne za vaše zdravlje i pravilan rad metabolizma.

Zobena kaša

Odličan izvor ugljikohidrata zbog niskog glikemijskog indeksa (GI) i minimalne obrade. Zobena kaša sadrži velik broj mikronutrijenata, vlakana, povećava osjećaj sitosti i smanjuje osjećaj gladi.

Cjelovite žitarice

Kvalitetnije se probavljaju i sadrže više hranjivih tvari od rafiniranih žitarica što ima dobar učinak na cjelokupno zdravlje. Smeđa riža recimo može povećati razinu hormona rasta.

Voće i povrće

Bogato vitaminima i antioksidansima koji su neophodni za pravilan rad imunološkog sustava i izbacivanje štetnih tvari iz organizma.

Zdrave masnoće

Zdrave masnoće su neophodne za rast mišića i igraju važnu ulogu u proizvodnji testosterona i hormona rasta. Polinezasićene i mononezasićene masti su dobre masti i možemo ih pronaći u ribi, orasima, lanenom ulju, avokadu i lososu.

Ako vaš organizam ne podnosi neku od navedenih namirnica ili ste primijetili da vam ne čini dobro, onda je pobogu nemojte jesti ma koliko ona bila zdrava. Nastavite ili se započnite zdravo hraniti ako to još niste, slušajte svoje tijelo i ono će vam reći što je najbolje za vas.

Stipe prije 19 dana

Nedostaju na listi proteini iz povrća te iz sjemenki npr.kikiriki.


Tvoja reakcija?

Komentiraj

* Obavezno polje
Komentar će biti objavljen nakon što ga odobri administrator.

Sponzori

Newsletter

Najnovije vijesti iz ragbija ravno u tvoj inbox!
Zrinsko-Frankopanska 17
21000 Split, Hrvatska
Telefon: 385 21 332 957
Fax: 385 21 344 817
© 2020 nada-rugby.hr